Translate

Τετάρτη, 21 Μαΐου 2014

Όταν η φύση ξεπερνάει τον εαυτό της - Η φωτογραφία που έκανε εκατομμύρια ανθρώπους να δακρύσουν!!!


Μια σπάνια εικόνα...
εξαιρετικά σπάνια θα λέγαμε που δείχνει την γέννηση μετά από καισαρική, με άθικτο τον αμνιακό σάκο συγκινεί και τον πιο ασυγκίνητο!

Στη συγκεκριμένη φωτογραφία το μωράκι ακόμα δεν έχει καταλάβει ότι γεννήθηκε...
είναι σαν να βρίσκεται ακόμα μέσα στη μήτρα, είναι γνωστή σαν »πέπλο γέννησης'' και είναι συνηθέστερη αλλά εξίσου σπάνια στους πρόωρους τοκετούς.

Η πλήρης έγκληση του νεογέννητου στον σάκο, δεν αφήνει το μωράκι να πνιγεί στο αμνιακό υγρό, γιατί αρχίζει να αναπνέει αμέσως μετά την αφαίρεση του »πέπλου», καθώς ο πλακούντας συνεχίζει να τροφοδοτεί το μωράκι με αίμα!

Η φύση ξεπερνά τον εαυτό της, αφήνοντας άφωνους ακόμα και τους μαιευτήρες.

Η φωτογραφίες αναρτήθηκαν στο facebook και κάνουν τον γύρο του διαδικτύου...



'Ενα μόνο θα πω εγώ: "ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΝ ΣΟΦΙΑ ΕΠΟΙΗΣΕ"...

ΤΕΤΆΡΤΗ, 21 ΜΑΪ́ΟΥ 20

Γαλλία: Παράγγειλαν 2.000 τρένα που δεν χωράνε στους σταθμούς...

Κορυφαίο νέο για όσους αρεσκόμαστε στις αστοχίες σουρεαλιστικού χαρακτήρα, πόσω μάλλον όταν δεν συμβαίνουν στη χώρα μας. Οι γαλλικοί σιδηρόδρομοι (SNCF) παρήγγειλαν 2.000 τρένα για το εκτεταμένο περιφερειακό σιδηροδρομικό δίκτυό τους, τα οποία όμως είναι πολύ φαρδιά και δεν χωρούν…



…στις πλατφόρμες tων περισσότερων σταθμών! Το θέμα αποκάλυψε η σατιρική εβδομαδιαία εφημερίδα Canard Enchaîne και επιβεβαιώθηκε από την εταιρεία RFF, που διαχειρίζεται το δίκτυο.
"Ανακαλύψαμε το πρόβλημα κάπως αργά, το παραδεχόμαστε και αναλαμβάνουμε την ευθύνη", δήλωσε ο Κριστόφ Πιενοέλ, εκπρόσωπος της εταιρείας στο ραδιοφωνικό σταθμό France Info.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο, έχουν ήδη ξεκινήσει οι εργασίες για τη ανάπλαση εκατοντάδων σταθμών ώστε να μπορούν να υποδέχονται τους νέους συρμούς. Θα χρειαστεί όμως να γίνουν έργα μεγάλου κόστους, σε πολλούς άλλους.
Το μπέρδεμα προέκυψε επειδή η RFF έδωσε λάθος διαστάσεις των σταθμών της στην SNCF, αρμοδιότητα της οποίας ήταν η παραγγελία των τρένων στο πλαίσιο μιας μεγάλης επιχείρησης για τον εκσυγχρονισμό των συρμών, σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας.
Η RFF ανέφερε μόνο τις διαστάσεις των σταθμών που κατασκευάστηκαν μέσα στην τελευταία 30ετία, όμως οι περισσότερες από τις 1.200 πλατφόρμες της Γαλλίας έχουν ηλικία άνω των 50 ετών. Η ανακατασκευή τους έχει ήδη κοστίσει 80 εκατομμύρια ευρώ.


10 λόγοι που οι μπαμπάδες είναι καλύτεροι από τις μαμάδες! 

Οι μπαμπάδες είναι διαφορετικοί από τις μητέρες και αυτό τις κάνει να ανησυχούν. Πρέπει όλοι μας να παραδεχτούμε ότι οι τεχνικές των μπαμπάδων κάποιες φορές είναι πιο αποτελεσματικές και πιο φιλικές στο παιδικό περιβάλλον. Όχι επειδή απαραίτητα κάνουν κάτι καλύτερα, απλά γιατί συνήθως είναι πιο χαλαροί. Ίσως γιατί δεν παύουν να είναι και οι ίδιοι «μεγάλα» παιδιά…. Συγκεντρώσαμε 10 λόγους που αποδεικνύουν ότι οι μπαμπάδες είναι καλύτεροι από τις μαμάδες:  

1) Οι μπαμπάδες βγάζουν τις ωραιότερες selfies 




2) Οι μπαμπάδες δε φοβούνται να εξερευνήσουν τη φύση


 3) Οι μπαμπάδες δεν νοιάζονται αν λερωθούν





 4) Οι μπαμπάδες αντέχουν μεγάλο βάρος 





5) Οι μπαμπάδες έχουν καλλιτεχνικές ανησυχίες 





6) Οι μπαμπάδες μπαίνουν στο πετσί του ρόλου 




7) Οι μπαμπάδες είναι τα καλύτερα μαξιλάρια 




8) Οι μπαμπάδες διδάσκουν στα παιδιά τους κινδύνους που κρύβει η θάλασσα 




9) Οι μπαμπάδες αφήνουν τα παιδιά να δοκιμάσουν πράγματα 


10) Οι μπαμπάδες είναι ανοιχτοί σε νέες προκλήσεις 



Πηγή : www.superdad.gr [ http://www.superdad.gr/odigos-epiviosis/10-logoi-pou-oi-mpampades-einai-kalyteroi-apo-tis-mamades/ ]

Δευτέρα, 19 Μαΐου 2014

Διευκρινίσεις της Τρ. Πειραιώς για τη συμφωνία με τη MIG

19 Μαι 14 | RE+D magazine
Διευκρινίσεις της Τρ. Πειραιώς για τη συμφωνία με τη MIG

Τι είπε η Τρ. Πειραιώς για τη συμφωνία με τον όμιλο MIG

Σε διευκρινίσεις σχετικά με την πρόσφατη συμφωνία που συνήψε με τη MIG, προχώρησε η Τράπεζα Πειραιώς.

Ειδικότερα στην ανακοίνωση της Τράπεζας Πειραιώς αναφέρονται τα εξής: 
1. Η ουσία της συναλλαγής είναι ένα corporate restructuring, "debt to debt" και "debt to equity". Συνιστά δηλαδή μια κλασική μορφή αναδιάρθρωσης δανειακής απαίτησης, στο πλαίσιο του Τομέα Recovery Banking Unit/Task Force της Τράπεζας Πειραιώς.
2. Η συναλλαγή εντάσσεται στο πλαίσιο της διαχείρισης των υφισταμένων δανειακών συμβάσεων του Ομίλου MIG, με στόχο τον εξορθολογισμό του δανειακών υποχρεώσεων του Ομίλου, γεγονός που του προσδίδει περαιτέρω στρατηγική ευελιξία, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα τα συμφέροντα των πιστωτριών τραπεζών που συμμετέχουν στη χρηματοδότηση του Ομίλου MIG, μεταξύ αυτών και της Τράπεζας Πειραιώς.
3. Μετά από σχετική συμφωνία με την Τράπεζα Κύπρου, μεταβιβάστηκαν τελικώς στην Τράπεζα Πειραιώς δυο δανειακές συμβάσεις της θυγατρικής της MIG, Robne Kuce Beograd (RKB) ύψους €75 εκατ. και €250 εκατ. αντίστοιχα, έναντι τιμήματος €165 εκατ. για τις οποίες υπήρξε σχετική εκκρεμότητα αναφορικά με το κατά πόσον περιλαμβάνονταν στην αρχική περίμετρο της εξαγοράς των καταστημάτων των Κυπριακών Τραπεζών στην Ελλάδα.
4. Ως αποτέλεσμα της σχετικής συμφωνίας, η Τράπεζα Πειραιώς αποκτά έναντι συνολικού τιμήματος €165 εκατ. και χωρίς περαιτέρω επιβάρυνση:
(i) Δάνειο ύψους €75 εκατ. προς την RKB το οποίο καλύπτεται με πολλαπλάσιας αξίας εμπράγματες και ενοχικές εξασφαλίσεις.
(ii) Ομολογίες ύψους €250 εκατ. από τη σειρά Α μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου της MIG, με τιμή μετατροπής €0,54 ανά μετοχή και απόδοση 7% ετησίως.
5. Ταυτόχρονα, η Τράπεζα Πειραιώς δεσμεύθηκε να προβεί σε μερική μετατροπή του μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου, όπως άλλωστε προβλέπεται στους όρους του δανείου, για το ποσό των €90 εκατ. τουλάχιστον, ποσό πoυ αντιστοιχεί στο 17,7% του μετοχικού κεφαλαίου της MIG.
Συνοψίζοντας, η Τράπεζα Πειραιώς αποκτά έναντι €165 εκατ. δάνεια και τίτλους αξίας €325 εκατ. καταγράφοντας σημαντικές υπεραξίες, ενισχύοντας ταυτοχρόνως τη χρηματοοικονομική διάρθρωση του Ομίλου MIG. Η συμφωνία αυτή είναι ευθυγραμμισμένη με την ευρύτερη στρατηγική κατεύθυνση των κινήσεων ενίσχυσης της βιωσιμότητας των προβληματικών απαιτήσεων έναντι σημαντικών εξασφαλίσεων, με γνώμονα την προσθήκη αξίας για τους μετόχους της Τράπεζας Πειραιώς.


Μεγάλη "νίλα" στις αφίξεις τουριστών από την Ρωσία και το όνειρο του 1.200.000 τουριστών από την ισχυρή τουριστικά ρωσική αγορά θα μείνει όνειρο, όπως όλα δείχουν, λόγω των κυρώσεων της ΕΕ που έχει δυσκολέψει την έκδοση βίζας.

Ηδη η μείωση που υπολογιζόταν σε 25% μέχρι χθες, υπολογίζεται σε 40% σήμερα μετά την ακύρωση μεγάλων πακέτων που θα κατευθύνονταν σε Βόρεια Ελλάδα, Κρήτη και Επτάνησα.

Τα ίδια πακέτα μεταφέρθηκαν στην Τουρκία και ίσως αυτό καθ'αυτό το πρόβλημα είναι το μικρότερο: Οι Ρώσοι τουρίστες δαπανούν 1000 ευρώ το κεφάλι κατά μέσο όρο και είναι οι πρώτοι με διαφορά την στιγμή που οι Γερμανοί κινούνται περί τα 600 ευρώ.

Αυτό σημαίνει ότι κάθε ακύρωση άφιξης Ρώσου τουρίστα σημαίνει εισόδημα από σχεδόν δύο δυτικοευρωπαίους σε επίπεδο εισροής τουριστικού συναλλάγματος.

Αλγεινή εντήπωση έχει προκαλέσει στην Μόσχα η ακύρωση (δύο φορές) της επίσκεψης της υπουργού Τουρισμού ¨Ολγας Κεφαλογιάννη και φαίνεται ότι υπάρχει και κεντρική προς "πολιτική οδηγία" για να αποφεύγεται η Ελλάδα ως χώρα προορισμού.

Οι προβλέψεις αναφέρουν ότι θα είναι ευχής έργο να φτάσουν τους 800.000 οι Ρώσοι τουρίστες εφέτος, αλλά εκφράζεται ανησυχία ότι θα είναι ακόμα ολιγότεροι.

Σε οικονομικό επίπεδο αυτό υπολογίζεται σε απώλεια 400-500 εκατ. ευρώ το ολιγότερο.

Τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα με την δραματική μείωση του τουριστικού ρεύματος από την Ουκρανία, που πέρσι είχε "δώσει" 150.000 τουρίστες στην χώρα μας με μέστο όρο δαπάνης τα 650 ευρώ. κατά κεφαλή.

Οι τουρίστες αυτοί προέρχονταν κατά συντριπτικό ποσοστό από τις πλούσιες ρωσόφωνες περιοχές στις οποίες τώρα μαίνεται απελευθερωτικός πόλεμος και ήδη η μείωση των αφίξεων υπολογίζεται σε 80% με οικονομική ζημιά για την χώρα να ξεπερνά τα 60 εκατ. ευρώ τουλάχιστον.

Τα παραπάνω δείχνουν και κάτι άλλο: Πόσο ευμετάβλητος και ασταθής είναι ο δείκτης εσόδων για μία οικονομία που σητρίζεται στον τουρισμό, από συγκυριακά γεγονότα.

Η Αραβική Ανοιξη και η αναταραχή στις βορειοαφρικανικές χώρες εκτόξευσε τον ελληνικό τουρισμό. Τώρα ο πόλεμος στην Ουκρανία και η σύγκρουση στην Α.Ευρώπη με ολες τις πολιτικές επιπτώσεις, αντιστρέφει την τάση...

defencenet

Κυριακή, 18 Μαΐου 2014

aktoploia meeting1
Κοντά στο δεύτερο βήμα για την αναδιάρθρωση του επιχειρηματικού χάρτη της βρίσκεται η ακτοπλοΐα, με τις πληροφορίες από την Ακτή Βασιλειάδη να αναφέρουν πως η Hellenic Seaways (HSW) εξετάζει εξαγορά της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου (ΝΕΛ) και την ανάληψη του μεταφορικού της έργου στο Βόρειο Αιγαίο.
Το πρώτο βήμα γίνεται από την Attica Group, ιδιοκτήτρια των Blue Star Ferries και Superfast Ferries, η οποία βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με τη Fortress Credit Corp., αλλά και με μεγάλο αριθμό ξένων και ελληνικών τραπεζών με στόχο την ενδυνάμωση της θέσης της. Σημειώνεται πως η Attica Group διαθέτει την καλύτερη εικόνα όσον αφορά τη σχέση δανεισμού και περιουσιακών στοιχείων.
Συγκεκριμένα, οι τραπεζικές υποχρεώσεις της είναι 290 εκατομμύρια ευρώ έναντι αξίας στόλου 628 εκατομμυρίων. Για τον σκοπό αυτό έχει δρομολογήσει τη μακροπρόθεσμη αναδιάρθρωση του δανεισμού της και την προσέλκυση στρατηγικών συμμάχων ώστε να χρηματοδοτήσει το business plan της και να ενδυναμώσει τον ρόλο της στις διαδικασίες της συνολικής αναδιάρθρωσης του ακτοπλοϊκού κλάδου που βρίσκονται σε εξέλιξη με πρωτοβουλία της Τράπεζας Πειραιώς.

Εκδοση ομολόγου

Στις εν λόγω συζητήσεις εξετάζεται μεταξύ άλλων και η έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου. Η Πειραιώς διαθέτει σημαντική θέση στην HSW, ενώ παράλληλα είναι και η βασική πιστώτρια της ΝΕΛ. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως, αυτό το διάστημα, στελέχη της πρώτης πραγματοποιούν οικονομικό και νομικό έλεγχο στη ΝΕΛ και τεχνικό έλεγχο στα πλοία της.

Στο μετοχικό κεφάλαιο της HSW, όμως, εκτός από την Πειραιώς και την ΑΝΕΚ συμμετέχει με ποσοστό της τάξης του 30% και η Minoan, συμφερόντων του Ιταλού εφοπλιστή Εμανουέλ Γκριμάλντι.

Η Minoan αναφέρει στον ισολογισμό της ότι το ποσοστό αυτό είναι στοιχείο προς πώληση. Και ο έλεγχος του ποσοστού αυτού από ελληνική ακτοπλοϊκή ή ξένο επενδυτικό σχήμα αναμένεται να αποτελέσει το τρίτο βήμα. Το τέταρτο έχει να κάνει με την ANEK και το ενδεχόμενο εισόδου στρατηγικού επενδυτή ή περαιτέρω συνεργασίας της με άλλη εταιρεία, αναφέρουν παράγοντες της αγοράς. Σημειώνεται πως ήδη ANEK και Attica Group έχουν επιτυχημένη συνεργασία στις γραμμές της Κρήτης και της Αδριατικής, σε αμφότερες εκ των οποίων ανταγωνίζονται τη Minoan.

Η Minoan ολοκλήρωσε προ ολίγων μηνών τη δεύτερη αύξηση κεφαλαίου από πέρυσι το καλοκαίρι. Και τις δύο τις κάλυψε πλήρως ο βασικός της μέτοχος, η Grimaldi Compagnia di Navigazione S.p.A, η οποία και ελέγχει πλέον ποσοστό της τάξης του 95% της εισηγμένης. Η τελευταία αύξηση ήταν της τάξης των 30,585 εκατ. ευρώ και ήλθε να προστεθεί στα 50,53 εκατ., τα οποία είχε ήδη βάλει λίγους μήνες νωρίτερα ο Grimaldi.

Σε επίπεδο οικονομικών μεγεθών το 2013 και οι τρεις μεγάλες εισηγμένες Attica, Minoan και ΑΝΕΚ παρουσίασαν μείωση ζημιών, EBITDA σε θετικό επίπεδο ενισχυμένα σε σχέση με το 2012, ενώ παράλληλα περιόρισαν τις υποχρεώσεις τους. Στην Attica ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε κατά 1,6%, στα 260,16 εκατ., έναντι 256 εκατ. το 2012 και τα κέρδη EBITDA διαμορφώθηκαν στα 27,15 εκατ. έναντι 9,45 εκατ. Ο κύκλος εργασιών της Minoan παρουσίασε αύξηση στα 161,57 εκατ. και τα κέρδη ΕΒΙΤDA διαμορφώθηκαν στα 16,08 εκατ. έναντι ζημιών 7,21 εκατ. το 2012. Η ΑΝΕΚ παρουσίασε κύκλο εργασιών 178,0 εκατ. και κέρδη EBITDA 6,5 εκατ. από 4,2 εκατ. το 2012. Την ίδια ώρα, ο κύκλος εργασιών της ΝΕΛ (βρίσκεται σε καθεστώς εξυγίανσης του άρθρου 106) μειώθηκε 24,25%, στα 51,520 εκατ. και ενέγραψε ζημίες σε επίπεδο EBITDA ύψους 45,856 εκατ.

Σημειώνεται πως το management της ΝΕΛ έχει συγκαλέσει γενική συνέλευση των μετόχων στις 28 Μαΐου με θέμα την αύξηση κεφαλαίου κατά 19,16 εκατ.

Τρία βήματα για επιστροφή στα κέρδη
Καταλύτης στην κινητικότητα που παρατηρείται στον ακτοπλοϊκό κλάδο είναι η μελέτη που εκπόνησε η McKinsey για την Τράπεζα Πειραιώς, η οποία, σύμφωνα με τις σχετικές πληροφορίες, προτείνει τρεις άξονες δράσεων για την επιστροφή του κλάδου σε επίπεδα κερδοφορίας ικανά να δικαιολογήσουν νέες χρηματοδοτήσεις. Συγκεκριμένα, εκτιμάται ότι οι μεγάλες εταιρείες έχουν μια δυνητική προοπτική αθροιστικής κερδοφορίας ύψους 170-180 εκατ. ευρώ. Για να επιτευχθεί, προτείνονται ενέργειες σε τρεις άξονες: Πρώτον, να προχωρήσουν όλες οι δυνατές συνεργασίες. Κινήσεις δηλαδή ανάλογες με τις συνεργασίες της Attica και της ΑΝΕΚ σε δρομολόγια της Κρήτης και της Αδριατικής. Δεύτερον, να γίνει ενδελεχής εξορθολογισμός της λειτουργίας τους με μειώσεις κόστους. Τρίτον, να προχωρήσει ο συνολικός εξορθολογισμός των δρομολογίων με τρόπο που θα επιτρέψει περαιτέρω οικονομίες κλίμακας.
www.kathimerini.gr